Reklamacje / Zwroty

Gwarancja / Reklamacje

Swole Panda Polska daje gwarancję na okres 90 dni od daty zakupu na wady fabryczne materiału i wykonania. Swole Panda Polska zastrzega sobie również prawo do określenia wad produkcyjnych i wymaga dowodu zakupu w celu zakwalifikowania produktów jako uszkodzonych.

Jeśli przedmioty zostaną zwrócone, a Swole Panda Polska stwierdzi, że uszkodzenie było spowodowane wadą materiału lub wykonania, przedmiot zostanie naprawiony lub wymieniony i zwrócony do nadawcy. Koszty wysyłki do Swole Panda Polska ponosi nadawca.

W przypadku, gdy uszkodzenie nie wynika z wady materiału lub wykonania, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za naprawę. W takim przypadku otrzymasz powiadomienie o dodatkowych opłatach za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listu. Możesz wtedy zdecydować, czy zaakceptować koszty naprawy, czy też odebrać to, co przesłałeś/aś do Swole Panda Polska.

Wszystkie roszczenia należy przesłać na adres sklep@swolepanda.pl.

 

Zwroty

Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi. Na dokonanie zwrotu masz 14 dni. Aby zaakceptować zwrot, twój zakup musi być w oryginalnym opakowaniu i stanie. Produkty zwrócone bez oryginalnego opakowania lub uszkodzone, nie zostaną zaakceptowane. Nie można zwrócić niestety elementów sprzedaży z końca sezonu.

Wyślij e-mail na adres sklep@swolepanda.pl, aby rozpocząć proces zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta odpowie na twojego maila tak szybko, jak to możliwe.

Zwrot pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni.